Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Каракатсаніс Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Каракатсаніс Т. В. Креативне співробітництво в процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у Великій Британії [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 373-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_60
| 2. |
Каракатсаніс Т. В. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 24-28 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_8 Розглянуто основні наукові підходи до визначення сутності поняття «креативність», концепцій та моделей креативності у сучасній педагогічній теорії країн Європейського Союзу, зокрема Великої Британії. Встановлено, що невід’ємними характеристиками креативності є оригінальність і цінність. Виокремлено й обгрунтовано основні структурні компоненти креативності особистості. Встановлено, що у сучасній європейській педагогічній теорії, зокрема Великої Британії, питання креативності є дискусійним, що видно з наявності різноманітних підходів до трактування його сутності.Осуществлен анализ основных научных подходов к определению сущности понятия «креативность», концепций и моделей креативности в современной педагогической теории стран Европейского Союза, в частности Великобритании. Установлено, что неотъемлемыми характеристиками креативности являются оригинальность и ценность. Определены и обоснованы основные структурные компоненты креативности личности.This article analyzes the basic scientific approaches to the definition of “creativity”, concepts and models of creativity in the contemporary pedagogical theory of the European Union, particularly Great Britain. It is found out that the essential characteristics of creativity are originality and value. It is identified the basic structural components of person’s creativity.
| 3. |
Каракатсаніс Т. В. Наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(4). - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(4)__39 Проаналізовано основні наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії. Висвітлено особливості впливу на елементи емоційної та когнітивної сфер майбутніх учителів.
| 4. |
Каракатсаніс Т. В. Внутрішньоінституційні моделі професійного розвитку педагогів: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 50. - С. 147-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_50_21
| 5. |
Каракатсаніс Т. В. Вимоги до наукових публікацій з педагогіки в міжнародних англомовних рецензованих виданнях [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 51. - С. 164-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_51_25
| 6. |
Каракатсаніс Т. В. Сучасний розвиток освітньої сфери Великої Британії як країни-члена Європейського Союзу [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 43. - С. 161-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_43_25
|
|
|