Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Каракатсаніс Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Каракатсаніс Т. В. 
Креативне співробітництво в процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у Великій Британії [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 373-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_60
Попередній перегляд:   Завантажити - 513.915 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Каракатсаніс Т. В. 
Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 24-28 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_8
Розглянуто основні наукові підходи до визначення сутності поняття «креативність», концепцій та моделей креативності у сучасній педагогічній теорії країн Європейського Союзу, зокрема Великої Британії. Встановлено, що невід’ємними характеристиками креативності є оригінальність і цінність. Виокремлено й обгрунтовано основні структурні компоненти креативності особистості. Встановлено, що у сучасній європейській педагогічній теорії, зокрема Великої Британії, питання креативності є дискусійним, що видно з наявності різноманітних підходів до трактування його сутності.Осуществлен анализ основных научных подходов к определению сущности понятия «креативность», концепций и моделей креативности в современной педагогической теории стран Европейского Союза, в частности Великобритании. Установлено, что неотъемлемыми характеристиками креативности являются оригинальность и ценность. Определены и обоснованы основные структурные компоненты креативности личности.This article analyzes the basic scientific approaches to the definition of “creativity”, concepts and models of creativity in the contemporary pedagogical theory of the European Union, particularly Great Britain. It is found out that the essential characteristics of creativity are originality and value. It is identified the basic structural components of person’s creativity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 117.177 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Каракатсаніс Т. В. 
Наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(4). - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(4)__39
Проаналізовано основні наукові підходи до розвитку креативності майбутніх учителів у Великій Британії. Висвітлено особливості впливу на елементи емоційної та когнітивної сфер майбутніх учителів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.927 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Каракатсаніс Т. В. 
Внутрішньоінституційні моделі професійного розвитку педагогів: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 50. - С. 147-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_50_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.879 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Каракатсаніс Т. В. 
Вимоги до наукових публікацій з педагогіки в міжнародних англомовних рецензованих виданнях [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 51. - С. 164-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_51_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.486 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Каракатсаніс Т. В. 
Сучасний розвиток освітньої сфери Великої Британії як країни-члена Європейського Союзу [Електронний ресурс] / Т. В. Каракатсаніс // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 43. - С. 161-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_43_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.862 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського